svar på tal!

Bloggen har stått stilla nu sen före jul, även fast jag sa att jag skulle börja blogga. Men jag har helt enkelt inte haft varken ork eller lust att blogga för att mitt liv har varit lite fuckat nu från sist jag bloggade till nu i slutet på Januari. Men eftersom att det är lite privat så tänker jag absolut inte ta upp det här på bloggen.

Anyway! Nu dom senaste dagarna har jag varit inne på bloggen men inte bloggat någon även fast jag tänkt och velat göra det. Men nu känner jag att jag vill börja blogga igen efter en massa uppehåll. Och sen så tackar jag er som varit inne på min blogg även fast jag inte uppdaterat. Och ja, någon fråga om jag kunde ha en frågestund, och det har jag redan planerat, och sen har en annan frågat om det gjorde ont att göra min piercing i läppen, och helt ärligt så ja, det gjorde SVINONT, fast bara under dom två sekunderna som han tröck igenom nålen, sen var det över.

Ni som varit inne på min blogg även fast den stått stilla, hoppas att ni fortsätter bevaka för att jag nu ska börja blogga regelbundet. MINST en gång per dag!


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0