You know my name, not my story!


Dagen har varit otrooligt seg, och provet gick inte heller speciellt bra för min del. En misslyckad dag med andra ord! Och inte nog med att dagen har varit åt helvete, Nu när jag bara ställde en helt vanlig fråga i våran klassgrupp på facebook så började nästan ALLA att tracka ner på mig och vara dryga när jag bara ställde en helt vanlig fråga. WTF, hur i hela jävla friden tänker man då? Grow up säger jag bara!

Anywaay! Som sagt så har vi friluftsdag imorgon och jag ska vara i backen och åka slalom, men eftersom att det är några år sedan jag åkte så får vi se hur det går. Men tror nog att det kommer gå bättre än vad det gjorde med skridskoåkningen i måndags.


Over and out bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0