Så onödigt inlägg!

Hallå! Det är några som kommenterat videon där jag sjunger. Jag är mycket medveten om att jag inte är bra på och sjunga, och har ALDRIG heller påstått det! Jag struntar i er som säger att jag är dålig. För jag vet mycket väl att jag skämmer ut mig själv när jag lägger ut en videon när jag sjunger. Jag är inte bra på och sjunga, Men jag sjunger för att jag tycker att det är kul, och jag blir glad av att sjunga. Så fortsätt kommentera att jag är dålig osv, Men jag struntar i det. Jag mår bra utav att sjunga. That's it!

Någon hade också kommenterat att mina vänner borde vara tondöva, eftersom att dom tycker att jag är bra på att sjunga. Ni som kanske har läst min blogg ett tag, kanske läste då jag skrev att jag gick ur musik gruppen för att jag inte ville sjunga på skolavslutningen. Det var för att jag tyckte det lät förjävligt och ville verkligen inte skämma ut mig inför alla i kyrkan. Ni kan läsa det
HÄR! Okej nu skämmer jag ut mig själv för hela världen, men det är bara för att jag visar er som tycker att jag är bra, att jag faktiskt inte är bra på att sjunga.


Jag tackar för kommentarerna, för ALLA! även dom taskiga. Men jag tar det inte på ett dåligt sätt. Jag har insett för jätte länge sen att jag inte är bra på att sjunga, och nu har jag verkligen fått det bekräftat!
Men som jag sa, bara för att jag själv tycker att jag är dålig, och för att ni tycker det så tänker jag INTE sluta sjunga för mig själv, hemma i mitt rum framför spegeln. Jag älskar att sjunga med min vedervärdiga röst :D


Svar på tal ,eller något. Vet inte vad man ska kalla detta inlägg, kanske onödigt eller nått :)



Kommentarer
Postat av: ellen

jag känner inte dig och har aldrig hört dig sjunga förut. Men jag tycker verkligen inte att du ska sluta sjunga inför folk bara för att några idioter tycker till? Du har potetial att bli duktig! Kämpa på och fortsätt sjunga!

2010-06-27 @ 02:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0