Svar på en kommentar.

Svar på en kommentar från Johan om Blixtar och åska, USCH!

"Haha snälla rara du blir bara mer o mer pinsam för varje inlägg...
Häromdagen var du så rädd när det blixtrade så du började gråta, nu skrattar du och säger "shit vad coolt"
Felicia.... snälla väx upp någon gång så du märker att det INTE är coolt att vara en fjortis.
Jag förväntar mig ett svar på en här kommentaren..."


Svar: Blir jag mer och mer pinsam för varje inlägg? Ursäkta mig? Och ett ganska så rakt svar på denna kommentar är; Ja, jag är super rädd för åska, när jag väl är ute, och ska gå hem ensammen i mörkret. Och om du inte hörde det på videon så sa jag faktiskt att jag är rädd för åska, men att det är en helt annat sak när jag är ute, än när jag står på balkongen och har min storebrorsa och/eller mamma eller pappa hemma eller i närheten av mig. För mig är det stor skillnad.
Du och säkert många fler tycker att jag är patetiskt eller töntig och tror säkert att jag bara svamlar när jag säger att jag är rädd för åska. Men såhär är det, Jag har ALDRIG varit rädd för åska, och det är för att jag alltid varit inomhus nära min mamma eller pappa. Eller jovisst, när jag var mindre då och då om det åska på natten så kunde jag vakna och va rädd, dock inte så liten var jag, typ kring 10 års åldern eller så. Och kallar du mig fjortis ? PUH! då kan du inte ha mycket till liv om du kallar mig fjortis. Har du inte läst mitt inlägg om vad fjortisar verkligen är? då tycker jag att du ska ta och läsa det, och om du väl läst det en gång så tycker jag att du ska läsa det igen, och det kan du göra HÄR! Och sen när du läst det, så vill jag gärna att du tänker efter på om jag verkligen är så mycket fjortis som du påstår.

Och okej, jag är rädd för åskan, men jag tyckte blixten var cool och sa därför "shit vad coolt", och jag hoppa till som fan, och fick panik efter då jag slutat filma. Min brorsa var bakom mig så så rädd blev jag inte när jag visste att han var nära. Och jag kunde ju för fan (ursäkta mitt språk) inte börja gråta när jag ville fortsätta filma och lixom, inte gråta inför alla läsare. Okej jag skäms inte över att jag är rädd för åska och att jag kan börjar gråta. Hade jag skämts över det hade jag inte skrivit det här.
Och om du nu tycker att jag bara blir mer och mer pinsam efter varje inlägg, varför läser du då min blogg? Bara för att kunna "skratta" över mig eller vad? Om du tycker att jag blir mer och mer pinsam och allt vad du nu tycker om mig, sluta då läs min blogg. Antingen slutar du läsa min blogg eller så kan du hålla dina åsikter för dig själv. Okej jag vill att folk ska skriva om vad dom tycker om min blogg, om det jag skriver osv. Men jag blev jätte irriterad på dig nu när du kommenterade som du gjorde. Lyssna för in i helvete (ursäkta igen) på vad jag säger innan du öppnar käften och kommenterar igen.


Tack på förhand!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha kan inte ta kritik sök inte till idol!!

2010-05-18 @ 15:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0