Svar på en mycket onödig kommentar..



Anonym om orkar inte blogga.:

felicia det är typ nippslip på bilden och min teori om varför du har ont i ryggen är att du har för tunga bröst!

30 September, 15:55




Svar: Varför jag har ont i ryggen är inte för att jag har för tunga bröst. Det är pga en händelse som hände i Tisdags, och jag skrev i inlägget att jag inte ville berätta det ännu, om jag nu ens kommer berätta det senare. Och nippslip?! Det är fler än du som sagt det till mig att det är det på bilden, och då har jag bara svarat att det ser ut så på den bilden(nedanför↓) men det är för att den är redigerad.


den redigerade bilden. Har bara gjort den svartvit och gjorde den lite mörkare.



Orginalbilden.

Här har du, den anonyma som kommenterade bevis på att det inte är nippslip, och om det var fler som också tyckte det så ser ni också att det inte är det!


Visst detta var en onödig kommentar, och först hade jag inte tänkt svara på den. Men blev samtidigt så less på att en massa säger att det ser ut som nippslip på den redigerade bilden när det inte är det.



Kommentarer
Postat av: emil

fin du är <3

2010-10-12 @ 00:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0