Svar på en fråga

Johanna om Varför spelar spegeln ett spel mot mig:

Vart ligger malmköping? Ska du gå nu skolan dära? Varför fick ni för er att flytta dit? :) Kram!



Svar: Malmköping ligger i södermanland i Flens kommun. I det här gamla inlägget så la jag in en länk på en karta där man ser vars Malmköping ligger, men annaras så kan du bara klicka HÄR!
Och sen så ja, jag ska faktiskt gå skola här nere, först blir det ju att gå nian på Malmskolan, och sen så börjar jag ju gymnasiet och då vet jag inte vars det blir.
Och vad som fick mig och min mamma och flytta måste nog ha varit att dels så var mamma ner hit förra sommaren och så kände hon att hon skulle vela flytta hit, och sen så har jag velat flytta från Luleå hur länge som helst för att kunna börja om på nytt för en nystart är alltid skönt, och därför bestämde vi oss för att flytta hit till lilla Malmköping!

Hoppas du fick svar på din fråga Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0