svar

Anonym om Ännu en bloggpaus..:

vrf ska du flytta?



Svar: Jag ska flytta för att min mamma får jobb och jag vill bo med henne. Min pappa kommer ju fortfarande bo kvar här uppe och jag kommer komma upp till luleå mest troligt varje lov. Sen så vill jag själv flytta härifrån luleå och nu har jag världens chans att få kunna börja om på helt vilket kommer otroligt skönt.


När jag ändå bloggar så kan jag berätta att jag just nu sitter och väntar på att middagen ska bli klar. När jag käkat och fixa mig så ska jag knalla upp till sporthallen för att träna småtjejerna, 02-03or. Efter det kommer jag bli hämtad och skjutsad in till stan för att jag ska och kolla på LF.

 Ni får ha det bra tills vi hörs igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu måste nån annan bli luleås snyggaste 96a..

2011-03-25 @ 11:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0