Svar på en kommentar

Anonym om Segt..:

du vet väl om att det inte är meningen att man automatiskt ska börja må bra bara för att man äter medicin? man måste hjälpa till själv också. gillar även att du älskar att du äter medicin :)



Svar: Klart som fan att jag vet att man inte automatiskt börjar må bra för att man äter medicin? Jag har ätit antidepressiv medicin i ungefär 10 månader snart så klart som faan att jag vet att det inte börjar funka av sig själv. Varför tror du jag har sånna skärmärken på mina underamrar för? Jo för att när jag just fick min medicin så blir det oftast liite värre nån dag innan det blir lite bättre, och det är då jag skar mig utan att jag var medveten om att jag gjort det.
Och sen så får jag ju inte medicinen bara så där random, utan jag ska på BUP imorgon och det är då jag troligen kommer få börja äta en ny medicin OCH gå och prata och få hjälp.

Och för den delen, så har jag varken sagt utanför bloggen eller skrivit i bloggen eller någon annanstans på internet att jag älskar att äta medicin. Och vad är du för tuffing då som inte skriver sitt namn och vågar stå för vem du är och vad du skriver? Jävla idiot säger jag bara!

Hoppas du fick svar på din otroligt idiotiska fråga!!


Kommentarer
Postat av: asd

Troligtvis hade h*n som skrivit kommentaren vågat stå för vem det är om det inte hade varit för att h*n hade åkt på stryk för att h*n säger vad h*n tycker.



Sägs att Sverige är ett fritt land.

2011-09-13 @ 19:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0